mammas kärlek <3

Tisdag idag. 
Melker växer och utvecklas för varje dag. 
Helt otroligt hur fort de går. Känns nästan som om det var igår han föddes. 
Hade en otrolig graviditet och kroppen återhämta sig fort. Tråkigt nog har jag inga mammakilon kvar, bara mina magmuskler som glidit isär något fruktansvärt. Jobbar på att träna upp dom, inte de lättaste då jag får så fruktansvärt ont bara utav lätta och inte så jobbiga övningar. 
Ska börja gå ut och gå en vända varje dag nu när solen börjat titta fram. Hatar dock att vi bor högst upp och de blir krångligt med barnvagnen.  Den står ju i förrådet då jag absolut inte vågar ha den ståendes i trappuppgången. Så lite bökigt är det allt. Igår kom kbab och fixade spisen och lampan på toa. Tog nästan ett år bara, men bättre sent än aldrig :) 



Min fina kille, min stolthet <3 
Dig kommer jag gå igenom eld för<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0