Allt är relativt...

Helgen gick alldeles för snabbt, minns inte vad jag gjorde i fredags förutom att klassen var och kollade på fotboll på konstplanen. Sverige - London (?) Sverige förlora som vanligt.

I lördags så städa, tvätta och plockade jag undan lite medans dom andra var borta, blev att käka kinamat till kvällen iaf. Idag så har iaf jag och lillebror lagat mat, blev taco. Sen mot kvällen så hamnade jag framför Svensson svensson - I nöd och lust och jag kan säga att jag verkligen älskar Gustav, skönare snubbe får man leta efter. Såg även på bb nu ikväll och är så sjukt besviken att Jimmy åkte ut, hur tänker folk egentligen? Amadus är bara en vad ska man säga...snobb som tror han vet allt om exakt allt?

Jag slingade även håret i fredags och lördags kväll. Resultatet...Ja vad ska man säga, blev slingor. Men de blev långt ifrån de jag vill ha. Bara att arbeta sig framåt sakta men säkert så att man faktiskt blir nöjd.. Är så sjukt trött på mitt mörka hår nu.


Vi måsta alla spela våra kort rätt för att komma någon vart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0