ROBIN GÄSTBLOGGAR; tuttmjölk

Nu skulle jag vilja passa berätta att Robin .U är den bästa i hela världen och jag tycker att han är så himla underbar och snäll !

Det är så här att idag så vet jag inte vad det är med min mage "/ har pruttat så mamma har skrickit på mig hela dagen att jag får stänga av rumpan en stund. Men vad ska man göra lixom ? Nöden har ingen lag. Sedan har jag ångest för att jag ska gå till skolan imorgon, för hur kul är det på en skala mellan 8-10 ? ...

Sedan fick jag 1 fråga jag tänkte ta upp här nu.

Vad torkar du dig med för papper?
Svar: Edet soft för skönaste känsla för mitt rektum! har lite eksem där nere i dom privata regionerna och då hjälper en smaskig go kräm!


Kommentarer
Uppwall !

Fult o ljuga , att du bara skyller på mig när du själv har bloggat de :O

2012-04-10 @ 02:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0