I know you don't believe it, But I said it and I still mean it, When you heard what I told you, When you get worried I'll be your soldier.

Dagen har gått åt till att bara kolla på film. Drömt mig bort bland påhitt och bara släppt taget. 
Har även bestämt mig för att summera sommaren som gått. Skolan har ju börjat och så nu är de dags för allvar. Dags för att verkligen plugga och slå världen med häpnad som bara jag kan! 
 
  
Skolan avslutades med glass och krillanhäng            Planering inför skolavslutning med kusinen
Systersonen döptes. Så både moster och gudmor nu.   Hängde ute på Malmön i början av sommarlovet. 
  
Jobbade de första fyra veckorna.                                Blev att gadda sig. 
Massa teoripluggande.                                                Midsommar firades. 
Massa bus.                                                             Minigolf i Borås med sis å svåger. 
Gaddade mig igen.                                                  Blev ett med conversen.
  
Var på Lasse med syster.                                         Var med i Rodden. 
 
 
Har även hunnit umgås med människor som jag verkligen tycker om. Vart utgång  med fina Erica.
Sommaren har varit grym och tack alla som gjort min sommar minnesvärd! 
 


Kommentarer
Erica

utgången var OTROLIGT roligt! måste vi göra om alexxxx. vi måste även träffas på fritiden mer tycker jag! hihi <3

Svar: Oh ja tjejen de måste vi göra! Mer fritid ihop och absolut flera utgångar! <33
Alexandra Svensson

2012-08-19 @ 21:46:10
URL: http://headlightsonthehighway.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0