sunshine

Haft en grym helg! 
I fredags så umgicks jag med Steffi å Bella! Hade de mys!:)
I lördags pallrade jag mig iväg till västerås med Jenny och Kissen. Var å kikade på bilträffen. 
Va mycket folk, mer än man kunde tro. Träffade på folk man inte sett på evigheter, träffade även på Bella och Steffi på kvällen. Kom väl hem runt halv 1 - 1. slocknade direkt när jag kom hem. 
Sen på söndagen var jag till Stockholm med systeryster!:) Shoppa i Kista och fixa naglarna sen åt vi på älskade "Alexandra". Så galet gott! Kom hem vid typ 11, blev då att duscha sen sätta sig å plugga samhällskunskap...kom väl i säng vid typ 1 halv 2. Men vad gör man inte för skolan.
 
Idag efter skolan blir det iaf hem å städa mitt bombnedslag till rum. Ser helt jäkla förjäkligt ut faktiskt. 


Kommentarer
vem kan det vara ;)

Ovanligt att det är stökigt i ditt rum, snusksnygg Alexandra ;)

Svar: Haha, rätt ovanligt;)
Alexandra Svensson

2012-08-27 @ 12:48:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0