When life changes to be harder, change yourself to be stronger.

Mat och dricka i fredags! 
 
Bild från midsommar firandet i Ängen! 
Blev en härlig midsommar med nära och kära! 

Gjort min andra vecka på jobbet också, börjar komma in i rutiner och så nu. 
I Torsdags var jag även till Arboga för att gadda mig! 

Blev dessa skönheter!:) Redan taggad för min nästa! 

Gårdagen bestod av att ta igen sig från i fredags. Låg och kollade film och somnade lite från och till faktiskt. 
Idag så vart de Arboga och dollarstore för att senare fara vidare till Rockhammar! 
Nu så har jag precis startat en maskin med tvätt och ska röjja undan lite i rummet för ser allvarligt ut som ett bombnedslag! Tyvärr. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0