With every breath you take, someone just took their last. Stop complaining about what you have and be thankful for not having worse.

Imorse blev de att åka med bussen in till stan och möta mamma. Skulle fotografera mamma när hon arbetar. Gick jättebra, blev rätt nöjd med bilderna faktiskt. Sen så mötte jag Jenny på stan och gick och köpte glass och satt och vänta på busstorget i solen på att klockan skulle gå så att vi skulle börja någon gång. Hade två lektioner sen tog jag bussen hem med Jenny. Saknat kusinvitamin allt!


När jag satt och väntade på mamma

När jag kom hem blev de att starta en maskin tvätt och sedan röja undan lite. Väntar nu på att andra maskinen ska bli klar så att jag kan hänga den och sen hoppa in i duschen för att sedan göra mig i ordning för morgondagen. Nej ska nog ta och plugga lite nu när jag ändå har tid.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0