Skrattar dom åt dig så ska du skratta tillbaka, skratta tills du tappar andan

Måndag morgon...Sitter i skolan som vanligt. Var duktig och gick på Pa också. Skönt att komma igång igen efter helgen. Har en hel del att göra nu i veckan. Eller ja de tre kommande veckorna är de fullt upp faktiskt.
 
Helgen har bestått utav fredagsmys med Bella. Vi kikade film och åt fruktsallad. Duktiga tjejor!:) 
    
 
Grattade även kusinen innan. Blev smörgåstårta och massa prat. 
 
Lördagen spenderade till stor del utav att kolla på "Hotell gyllene knorren". Gud vad jag vill ha December nu. 
 
Igår blev de att röja undan i mitt rum...okej kom inte så långt men plockade unan alla kläder. Sjukt hur slarvig jag har blivit på äldre dagar, kommer ihåg när jag som liten älskade att städa och ha koll på saker och ting. Måste bli skärpning nu. Mot kvällen så blev de att träffa Bella en stund och sen gå en kvällspromenead med Charlie och som vanligt Winnerbäck i lurarna. Var faktiskt rätt skönt ute igår. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0